Backwoods is Booming
Mark and Digger deploy an old-world innovation to bring their barrel-aged reserves to market, while Tim attempts to make Tickle's CBD moonshine on a commercial scale. Josh puts himself at the mercy of the mountains' greatest peril -- a rookie shiner.