Moonshine Capital Returns
Josh, Tickle and the Laws build a still farm the likes of which Virginia hasn't seen since the heyday of Amos Law. Jerry misses a day of work and Mike lets down his guard. Mark and Digger discover a rival moonshiner faces a reckoning with the law.