My Fiance Got a Fiancee
Tai confronts Boston about Hottie's double-crossing proposals. Melissa suspects Louie is cheating and faces the mystery woman. Jessica learns disturbing news about Dustin. Chelsea is surprised when she meets Mikey's mom.