Where There’s Smoke...
Michael's surprise wedding gift for Justine raises doubts. Louie's mom drops a bombshell on Melissa. Sincer-A is shocked by Mark's plan to get her out of prison. Emily clashes with Dauri's ex-bunkie. Chelsea's dad warns her about Mikey.