Training Day
Kat likes the no-nonsense approach of her new shop manager, Liz Friedman, but it rubs the rest of the crew the wrong way. Meanwhile, Aubry's friends, former LA Ink employees Paulie and Amy, struggle to get her a job at American Electric.