Caught in a Lie
Kat and Corey's relationship is undermined by Liz when she gives Corey time off without Kat's authority. Adrienne and Dan confront Liz while Kat is away with Nikki Sixx at a Battered Woman's benefit. At American Electric, Aubry abruptly quits.