Hellcuda Unleashed
Andy's new-school-meets-old Barracuda build keeps hitting setbacks. Dave can't catch a break and morale hits a new low. Then, Tommy's bringing some retro-cool to a junked helicopter, and a '71 Chevy Blazer gets a big power boost.