Fast Times at Junkyard Empire
Andy and Bobby treat their employees as members of the family. So when Tim's son wants a bigger truck, they happily hook him up. But it'll take a lot to turn a wrecked K-9 explosives police wagon into a camo-wrapped hunting truck.