Once Upon a Time in the Upper West
As Zoya scrounges up guests for her annual Friendsgiving feast, Julien and Obie cover their tracks. Meanwhile, Kate and Jordan face an ultimatum from Rafa that threatens to bring Gossip Girl down once and for all.