Final Cancellation
In her efforts to save Julien from a vicious smear campaign, Zoya puts her own future at risk. Kate and Jordan hatch a last-ditch plan to reclaim Gossip Girl. Audrey and Aki rope an increasingly resentful Max into both of their schemes.