Brawl of Duty
As tempers flare, the conflict between Shawn and the Kellys becomes physical. Mechanical difficulties plague the Mistress. Vernon is thrilled to have his A-Team back in action. Jane celebrates a gold-laden birthday and Emily drops a bombshell.