The Empires Strike Back
Mining empires expand and clash in an epic battle to dominate Nome. Mr. Gold has a plan to yield 3000 ounces. The Kellys impress a new investor. Vernon builds a kingdom on Claim 56. Zeke has a deal to work Tomcod. Emily makes a surprise announcement.