Raising the Bar
The rambunctious team of Alison Sweeney and Sunny Anderson light up the arena with their sights set on Bobby. Young gun Kelvin Fernandez sharpens his knives to take on Japanese superstar Chris Kobayashi for a shot at Bobby Flay.