Getting Grilled
The irons heat up on this special episode of Beat Bobby Flay when the best of the Midwest, Chef Dominic Zumpano, takes on culinary heavyweight Chef Angelo Sosa in a grilling battle. Who has the chops to rake Bobby over the coals?