5000 Mile Hunt
Jane and Atz Sr. hunt elk, while on another hunt, Eve finds herself alone with a buck. Elsewhere, Otto races a snowstorm to round up his cattle, then he and Charlotte travel to Switzerland to see where the Kilcher family started.