Hunting on Land and Sea
For the first time ever, the Kilchers film themselves. Atz Lee and Atz Sr. search for black bears while Eivin builds a survival motorcycle. Later, Atz Sr. helps a fellow veteran, and Eivin and Eve take their kids crabbing.