Top 10 Figure Flaunting Brides
Finding a gown to showcase a bride's body is what bridal expert Randy Fenoli does best. Whether they want to rock their curves or accentuate other assets, Randy is there to help find the perfect fit. Now, he counts down the Top 10 Figure Flaunting Brides.