Top 10 Greatest Guys
When it comes to bridal, Randy Fenoli stands by his mantra, "It's all about the bride." But sometimes it's the guys that really shine during appointments. From the fabulous friend to the opinionated pal, Randy counts down the top ten most memorable men.