Lightning Strikes and Potty Trains
After a lightning strike sets fire to a family's home, Lindsey and Kirsten look to rebuild their roof, living room and dining room. Also, water damage has destroyed Kirsten's best friend's bathroom, and it's where her two-year-old potty trains.