Cracked Toilets and Laundry Louse Ups
After a major flood in a couple's home, Lindsey and Kirsten have the tough task of matching their ad-perfect kitchen to exactly what was there before. Also, they respond to a friend whose daughter has accidentally created a clothes dryer emergency.