Home Sweet Home: Taste of Tex Mex
Ree Drummond is serving up her favorite Tex-Mex recipes, starting with Spicy Shrimp and Grits the whole family loves. She also makes Chicken and Veggie Sheet Pan Fajitas, Chile Lime Cauliflower with Smokey Mayo and over-the-top Churro Chip Sundaes.