Ree Drummond is making 16-minute chicken dinners in a race against time. She starts with Chicken Fajita Pasta, followed by Honey Plum Soy Stir Fry. Cutlets make an amazing Spicy Chicken Sandwich, and there's a shortcut in the Green Goddess Chicken Salad.