Speed of Ella
Ella’s family is packing for their Annual Flare Star Day when Madhu asks for Ella’s help. It’s urgent! Madhu’s rock friend Zobu needs her! Ella accepts but she must be quick. Ella rescues Zobu in no time when Slippy calls in on a combubble.