Saving Mooncake
When Ella heads out to collect some space materials for the Clubhouse, she borrows Slippy’s luckiest good luck charm, Mooncake. But when Ella arrives at a black hole, Mooncake is bumped off her Moonscooter into the strong gravity of the black hole.