The Prince Has Arrived
Tash is forced to share her bridal spotlight with future MIL Lori. Nylah tries to win Dia over. Kelly counsels Matt at speed dating. Fights break out when Tina ruins a keepsake of Janelle's. Austin braces for impact when Kris arrives at Shirlene's.