Why, Why, Why, Why, Why?!
Dia comes into Nylah's birthday party hot. Matt knows his secret decision will break his mom's heart. Janelle and Tina go head-to-head over the move to Florida. Things get explosive when Kris learns Austin looked at houses with his mom.