Who Invited You?
Leyna asks Ethan to stop flirting with his mom. Tre and Abbey make decisions about their future. Matt shares a secret with his mom, while Brittany wonders what went wrong. Emily's dinner party is turned upside down when Laila brings an unexpected guest.