He Belongs to Me
Tre makes videos with his mom while his girlfriend, Abbey, sits on the sidelines. Nancy asks her son to do the unthinkable. Matt wonders if Kelly is ready to meet his new girl. Laila is devastated that Shekeb moved out -- and in with someone else!