A Swinging '60s Trailer Flip
Anna travels to Colorado to pick up a rare 1965 Boles Aero she found online. The seller drives a hard bargain, but Anna scores the deal and brings the trailer back to Flyte Camp for a groovy, '60s-style makeover.