Big Trouble with Tiny Trailers
Justin and Anna have their hands full restoring a 1956 Santa Fe trailer for a vintage RV park, but Justin can't turn a away a loyal client who drops by with her 1967 Serro Scotty that needs a few fixes on a tight turnaround.