On a Mission for G.I. Dough
Matt and his troops head to the Pacific Northwest to search a three-barn hoard loaded with U.S. military treasures, including Willy's Jeeps and vintage uniforms. A biohazard mess hides first-generation computers and video equipment at a second location.