All the Smoke or Going Broke
Matt must turn BBQ smokers, an old fishing boat and a tiki bar into big bucks at a Texas-sized mess in Houston. At a second job in New Orleans, Matt hunts for a piece of bayou history, but a massive termite infestation could eat the profits.