Bumpshakalaka
Jimmy's flaky, raised alligator skin feels like an itchy hell, and he wants it cured so he can find love. Djuka is a stubborn guy with a stubborn bump. Talina has hundreds of tumors all over her body, causing embarrassment and discomfort.