Crazy, Stupid, Lump
Jess is a widower looking for love who is stuck with a giant bump on his neck. Cherish developed a leopard-print face during pregnancy. Former NFL defensive tackle Marcell Dareus hopes Dr. Lee can tackle his forehead lipoma.