Dr. Pimple Popper: Pop Ups
All new juicy pop-up facts and behind-the-scene secrets finally revealed! Dr. Sandra Lee is a renowned dermatological surgeon who is tasked with removing life-altering growths from her patients' skin so they can try to reclaim their lives.