Pop Ups: Tumor Takeover
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Dr. Sandra Lee assists Matt with the tumors growing all over his body. Yamileth hasn't pursued her dreams because of her neck lump, and Jennifer has a unicorn bump on her forehead.