Come In for Comfort Food
Cozying up with old friends Bill Bellamy, Mario Lopez and his wife, Courtney, Tiffani is bringing out some of her comfort food favorites, including a gooey Grilled Cheese Sandwich with Caramelized Onions and Roasted Tomato Soup.