That Girl Grills
The heat is on, and Tiffani is ready to grill out with her friends Jonathan Silverman and Jennifer Finnigan. The twist? Tiffani is going light with Grilled Trout, Gazpacho, S'mores in a Jar and a Bourbon Strawberry Lemonade.