Winter's Gambit
An Arctic storm blasts the fleet as Sig ventures to deep waters he hasn't fished in 17 years. Johnathan steers the Time Bandit into 30-foot waves in a hail Mary run toward Russia. Captain Keith attempts a risky maneuver to save the Wizard's pots.