Run Silent Run Deep
Skirting the ice line to the deepest set of their careers, Josh and Casey apply frontier medicine to a bleeding deck boss. A block wound sidelines Wild Bill's new rail man, while injuries on the Time Bandit take out two crewmen and threaten family bonds.