Bindi Says Yes!
As Bindi celebrates her 21st birthday, she gets a surprise proposal from her boyfriend, Chandler. Meanwhile, things get dangerous as Robert wrangles gators in thick mud. Terri helps with the momentous birth of baby white rhino.