Shark Trek
Shark expert Greg Skomal investigates why great white sightings are on the rise in Florida.
Shark expert Greg Skomal and a team of engineers from the Woods Hole Oceanographic Institution embark on a mission to find out why great white shark sightings in Florida are on the rise.