Wilmer Valderrama's Surprise Garage Reno
Wilmer Valderrama is giving back to his former security guard and best friend of more than 20 years. Wilmer joins Drew and Jonathan Scott to help turn his friend’s unfinished garage into a fabulous flex space and guest suite.