Cheryl Hines Gifts a Garage Makeover
Emmy nominated actress Cheryl Hines is showing her gratitude to her close friend of nearly 20 years with a surprise renovation. She teams up with Jonathan and Drew to transform an underused garage into a gorgeous multi-function guest suite.