A Prisoner in My Own Body
Steve's skin condition has him rubbing against door posts to relieve the intense itch. Amy can't go out without a mask of makeup to hide the angry red blotches on her face, and Dr. Emma races to remove a tricky lipoma before the anesthetic wears off.