I Don’t Want to Be a Freak of Nature
Honor has a skin condition which feels like her face is on fire. Dr. Emma has a shocking revelation about the creams she's been using. The lump on Opi's neck is causing him a huge amount of pain and he's worried that it could be life-threatening.