Věra 68
With 7 gold and 4 silver Olympic medals, Věra Čáslavská is the most successful Czechoslovak sportswoman of all time. The film evaluates her life.
With her 7 gold and 4 silver Olympic medals, Věra Čáslavská represents the most successful Czechoslovak sportswoman of all time as well as the fourth most successful Olympic sportswoman of the world. The film is an evaluation of her life.