A Marriage Story
The life of the owners of the furniture store Ivana and Václav Strnad, which Helena Třeštíková has been following with her camera since 1980.
The life of furniture shop owners Ivana and Vaclav Strnadovi, two characters that Helena Třestíková follows with her camera as of the year 1980. Her documentary shows shocking twists that life brought to the couple and their children.