Steam on the River
A glimpse into the lives of three extraordinary jazzmen: Laco Deczi, Ľubomír Tamaškovič and Ján Jankeje, who fled from the Soviet-occupied Czechoslovakia to the West, where their stars shone alongside those of the world's famous musicians.