René
The main character of Helena Třeštíková's documentary is the incorrigible criminal and distinctive writer René Plášil.
This raw authentic documentary film tells the story of René whose life was being captured on camera since he was 17. For 20 years director Helena Třeštíková followed his hopeless journey between prison and brief periods outside the jail.